אבן גבירול 105, תל אביב | 052-7085033

טיפים


להגיע כעשר דקות לפני תחילת השיעור.

1.

משך כל שיעור שעה וחצי, אלא אם נקבע אחרת, ומותיר זמן לתה ושיחה קצרה בתום השיעור.

2.

להגיע לשיעור על בטן ריקה (לא רעבה) – מומלץ לא לאכול משהו כבד שעתיים לפני השיעור.

3.

ללבוש בגדים נוחים. אנחנו מתרגלים ללא גרביים.

4.

נא להגיע נקיים ומסודרים לשיעור.

5.

להימנע מלהגיע לשיעור עם בושם או דאודורנט חזק מדי.

6.

לכבות טלפונים ניידים.

7.

להביא בגד חם או צעיף לחודשי החורף או במידה ויש לך רגישות למיזוג אוויר בקיץ.

8.

נא לוודא שמלאת את טופס הרישום שלך הכולל הצהרת בריאות ופרטי התקשרות.

9.

נא ליידע את המורה לפני תחילת השיעור באם מרגישים איזו אי נוחות פיזית או רגשית.

10.

כדי לשמור לך מקום בשיעור כדאי להירשם אליו מראש.

11.

ליוגים מסורים בדרך כלל יש מזרון אישי. יחד עם זאת, בסטודיו אנו מספקים לכל מתרגל את הציוד הנדרש לשיעור, כגון מזרון ואביזרים אחרים. הם לשימושכם כחלק מהמנוי.

12.

אם הגעת באיחור (זה יכול לקרות לכל אחד) ואנחנו בהתכווננות עם “האדי מנטרה”, נא להיכנס בשקט, להתיישב איתנו להתכווננות ורק בסיומה תחליפו בגדים והצטרפו לתרגול.

13.

לתרגל בסבלנות וברכות ולנוח כשצריך.

14.

בתום השיעור אנו מגישים תה ומשהו קטן לאכול. כל מתרגל מוזמן להצטרף למנהג זה שעוזר לנו “לחזור לקרקע” לפני החזרה לשגרת היום.

15.

להישאר בפתיחות לחוויות שלך במהלך השיעור. אנחנו במקום מוגן.

16.

“סבה” (SEVA) הוא תירגול יוגי שפירושו שירות בלתי-אנוכי לזולת: תוכלו להציע לעזור בסידור המזרונים והאביזרים או לשטוף את הכוסות מהם שתינו בתום השיעור.

17.

התמידו !

18.